CZYM SIĘ WYRÓŻNIA?
Metoda ekspresowego przelewu zapewnia dwa kanały wypłat:
- Na konto bankowe
- Na konto PayPal
W obu przypadkach, a więc przy zleceniu wypłaty na konto bankowe, jak i na PayPal termin zrealizowania Twojej wypłaty to średnio:
1-2 DNI
jednakże czas ten może zostać wydłużony do maksymalnych 4 dni roboczych. Dni robocze - to dni, w których pracownicy świadczą pracę. Są to zazwyczaj dni tygodnia od poniedziałku do piątku. Zwyczajowo nie uznaje się za dni robocze: sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
LIMITY TEGO RODZAJU WYPŁATY
Minimalna kwota, potrzebna, by zlecić wypłatę dzięki tej metodzie to: 20,00 PLN
Nie ma maksymalnej kwoty do zlecenia wypłaty.
Nie ma również limitu ilości wypłat.
PROWIZJA
Przy zleceniu wypłaty, Tipply pobiera od kwoty wypłacanej z konta: 1%, jednakże nie mniej niż 1,95 PLN. Pobieramy tę prowizję, by opłacić m.in. opłatę pobieraną przez banki, za realizację przelewu na Twoje konto bankowe. Jako spółka mamy ogromnie wysokie opłaty za prowadzenie naszego konta bankowego, w tym za przelewy bankowe.
WYPŁATY PAYPAL
W przypadku wypłat PayPal wszystko wygląda tak samo, jak w przypadku wypłat bankowych. Jednakże serwis PayPal, pobiera od wypłacanych Tobie środków dodatkową prowizję, kompletnie niezależną od Tipply, czy statusu Twojego konta w PayPal.
Prowizja, jaką pobiera PayPal od każdej płatności wykonywanej w ich serwisie to aż 1,35 PLN od transakcji + 2,9% wartości transakcji. Wobec tego każda wypłata będzie pomniejszona dodatkowo o tę nieszczęsną i naprawdę wysoką opłatę.
Z tej przyczyny gorąco rekomendujemy wypłacanie na własne konto bankowe, gdzie taka opłata nie istnieje. PayPal pobiera naprawdę srogie prowizje.
TERMINOWOŚĆ WYPŁAT
Tipply nigdy nie spóźniło się z realizacją wypłat swoich Twórców.
Maksymalny czas realizacji wypłaty to 4 dni robocze – po prostu.
WYPŁATA NIE DOTARŁA?
Zdarza się to rzadko, jednakże może się taka sytuacja wydarzyć. Najczęściej problemy występują w przypadku metody wypłaty PayPal, gdzie często konta, na które zamierzamy wysłać płatność, są nieaktywne bądź występują inne ciężkie do sprecyzowania problemy. Upewnij się zatem, że Twoje konto PayPal działa w pełni poprawnie i jest aktywne, zanim zlecisz wypłatę w systemie. Bez obaw, jeśli się nie uda zrealizować płatności, poinformujemy Cię o tym i zwrócimy środki do bilansu konta pod koniec miesiąca.
W przypadku wypłat na konto bankowe nie pojawiają się takie problemy, chyba że wypłata, którą zlecisz, pójdzie na zamknięty rachunek bankowy. W takiej sytuacji musisz napisać do nas, by poinformować nas o wystąpieniu takiej sytuacji.
W przypadku jakichkolwiek niedogodności ze zleconą wypłatą prosimy o kontakt poprzez LiveChat (klikając niebieski banner poniżej) bądź pisząc na e-mail: support@tipply.pl
SPRAWDŹ PODOBNE ARTYKUŁY: